Search This Blog

Tuesday, October 19, 2010

至她的话


最近发生了一些事..至哪位女生,有胆的话请继续,欢迎再来..别逼我,我想告诉你我什么都不怕..我不是好欺负的女生..

我不明白,为什么你可以对他说出这样的话,难道你没有自知之明? 回到你的火星去吧..别来地球破坏了..识相..

暧昧是为了寻求刺激吗?被拒绝了一次,还不够吗?不是一句喜欢就大完的..收起你那些娇滴滴的话,留给适合的人吧.."开玩笑而已" 这套其实已经很过时很久了..

就算你再多努力,也没有用的..真的..他是我的..


-End-

3 comments:

Nikki said...

so cool girl~~admirer you!!

Abigale Ang said...

LOL..the girl make me damn angry nia..>.<

Nikki said...

b4 also having a girl make me angry~that time during exam~suck a cheap girl~me also at blog scold her~she act as so pity, like me bully her~so i support you~haha